Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag är innerligt trött på Svenskt Jante-tänkande. "Föredetta missbrukare". Tänk om man istället kunde se till vad personen har för fantastiska möjligheter istället för att fokusera på FÖREDETTA. Herregud det är ju historia, varför älta i det? varförär det bra människor som använt någon form av stimulantia som ska tvingas bikta sig inför hela svenska folket. Alla handläggare och deras psykofarmaka.... Varför tivngas inte de erkänna sitt pågående missbruk. Är de egentligen så lämpliga att vara handläggare....Eller polisen med sitt anabola-missbruk....Varför ska inte de tvingas uppvisa dokumenterad drogfrihet när andra yrkeskategorier tvingas göra det. Hospolisen är det trots allt inte något "föredetta" utan ett pågånende och konstant intag av icke tillåtna preparat. Sist till Michael Lundahl så tycker jag det är ganska dåligt att anklaga en person offentligt när Du inte är säker. Du har förvisso bett om ursäkt men jag tycker det är fel att hänga ut nogon oavsett.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?